SKRIVET: 2011-09-20, kl 20:49:33 | PUBLICERAT I: må bra

Vila Värme Vänlighet

Dagen har mest ägnats åt tenta funderingar och skriverier. Hann med en skön promenad i morse  annars har jag haft vilodag från allt vad träning heter. När energin är på noll ska man inte tvinga sig själv till mer än vad som behövs. Så jag fokuserade på att lägga 100% på tentan istället. Jag mår bäst när jag gör saker fullt ut och kan känna mig riktigt nöjd med resultatet. Är jag då inte på topp en dag tycker jag det bästa är att prioritera vad som är viktigast och sedan strunta i de måsten som inte är riktiga måsten. 

Resten av kvällen tänkte jag ägna åt mammas berömda tre V'n hon alltid drar fram när något är knasigt: Vila, Värme och Vänlighet. Ska ta en skön dusch och sedan krypa upp i soffan framför någon mysig film eller TV´serie med en rejäl kopp te. Har någon ett bra filmtips blir jag superglad!


(bildkälla: weheartit)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: