SKRIVET: 2011-12-08, kl 22:33:51 | PUBLICERAT I: studentliv

Fullt ös medvetslös

Har landat i soffan efter en bra dag full med spring.
Det hela började med att jag och Lisa satt i ca: 6 timmar och skrev ihop en kick ass bra metod till uppsatsen.

Efter det rullade jag mot stan och hann med ett besök på Åhlens innan jag begav mig  för att delta i en fokusgrupp där förpackningsdesign för ekologiskt kaffe och te var ämnet.

När fokusgruppen var klar fick jag den briljanta idén att promenera de tre km jag har hem från stan, högaklackar och snö till trots. Mina fötter var lagom griniga på mig när jag kommit halvägs, som tur var lystes promenaden upp av ett samtal med min filosofiske lillebror.

 Framme i nacksta slängde jag av en bok om kvalitativa intervjuer hos Mia innan jag kubbade hem för att slänga i mig lite middag med sambon. Strax därefter vandrade vi över till grannen Louise för att dricka lite vin och prata strunt. Nu har jag äntligen landat hemma och ska bara packa inför helgen. Därefter tänker jag lägga huvudet på kudden. Idag har det verkligen varit fullt ös medvetslös, men på ett bra sätt! 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: