SKRIVET: 2011-12-08, kl 11:14:55 | PUBLICERAT I: små funderingar & vardags filosofi

En redigt bra produkt

Häromdagen skrev jag ett litet inlägg med en kärleksförklaring till Kerastase hårolja. Tänkte jag skulle bjussa på ett tips på ännu en produkt jag älskar och som har blivit en trevlig inneboeende i mitt badrumskåp:

(bildkälla: Kicks)
Nämligen den här djuprengörande masken från Lumene.  Eftersom jag som liten hade ganska rejält med allergi och eksem så är jag ganska försiktig när det kommer till min hud och är även ganska noga med vad jag smetar in i mitt skinn. Men jag älskar, älskar, älskar hur min hud blir efter den här. Huden känns ren, fräsch och matt utan att bli alldeles torr. Den är toppen bra och en förpackning räcker hur länge som helst eftsom prodkten är välldans dryg.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: