SKRIVET: 2011-12-15, kl 17:35:19 | PUBLICERAT I: studentliv

Mitt så kallade liv den här vintern

Sitter här och ska klämma ut de sista raderna i avgränsning och urval till kandidatuppsatsen. För att ni riktigt ska kunna känna medlidande med mig som sitter så långt ned i pluggträsket man kan komma tänkte jag bjuda på en visuell tur av hur det är att skriva C-uppsats.

Vårt köksbord ser dagligen ut såhär numera!

Lisa och jag ser mer av varandra och av Entman och Strömbäck än vad vi hinner träffa våra sambos. Och bibliotikarierna har börjat lära sig våra namn.

Så var det den där ljuvliga litteraturen. Speciellt metodlitteraturen. Pedagogpris hit eller dit, efter en heldag med Esaiasson och gänget tror jag alla hade känt sig lätt vimmelaktiga.

Så nu har ni sett mitt personliga helvete på jorden för tillfället. 
MEN! Jag vill ändå understryka att allt det här och allt vad blod, svett och tårar heter kommer vara så satans värt det när jag tar min examen. Så det så!  


Lina

vad pluggar du till?:)


Lisa

Haha, så talande bilder! När vi blir klara med detta ska vi bränna upp skiten och njuta. Kanske vi ska slänga i metodpraktikan while we're at it.



PUBLICERAT: 2011-12-16, 00:23:58 | URL: http://lisagrelssonwiik.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: