SKRIVET: 2011-12-22, kl 08:44:24 | PUBLICERAT I: små funderingar & vardags filosofi

Hemma

Godmorgon!
Kom ju hem till Bollebygd i går kväll och när jag skulle krypa till kojs hittade jag den här lilla tussen i sängen. Försökte övertala honom om att han faktiskt är hund och kan sova i fotändan, men icke. Jag fick snällt dela med mig av kudden. Tokskönt var det i vart fall att komma hem. Satt uppe hela natten med syskonen och pratade, passade även på att provsmaka mammas nogat, choklad och mandelmassa julgodis bollar. Det är nostalgi!
Idag ska jag få undan lite C-uppsats innan det bär av mot Götet för fika med lite fina tjejjer och sedan ikväll skall här kläs gran och kokas knäck tills vi stupar.


Lisa

Låter lövely! :)



PUBLICERAT: 2011-12-22, 10:39:03 | URL: http://lisagrelssonwiik.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: