SKRIVET: 2011-09-28, kl 15:10:33 | PUBLICERAT I: må bra

Tips: sockerutmaning

Såg att Pt-fia ska köra en ny sockerutmaning. Det innebär att man i två veckor låter bli fika/godis/läsk/snacks och glass (dock kommer jag göra ett undantag och dricka vin, låter bli öl, cider och likörer men ett glas vin när tentan nu är klar vill jag unna mig). Jag var med när hon körde samma utmaning i våras och tyckte det var jättehärligt. Fick ett jämnare humör och sov bättre på nätterna samtidigt som jag slapp cravings efter skräpmat. Tänkte därför tipsa om det här eftersom jag själv tyckte det var så härligt. Utmaningen hittar ni här. Den drar alltså igång på torsdag klockan 23 och slutar två veckor senare. Jag vill vara tydlig med att det inte handlar om att gå ned i vikt, någon bantnings grejj eller annat trams. Utan mat skall ätas som vanligt. Det är helt enkelt ett sätt att må bra på! Så nu kör vi!


(weheartit)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: