SKRIVET: 2011-09-28, kl 07:15:29 | PUBLICERAT I: må bra

Blåbärs lyx


Godmorgon!
Denna morgon bjöd jag mig själv på riktig lyx i form av fil med blåbär, nötter, frön och gryn. Till det lyckades jag med det perfekt kokade ägget. En riktigt god frukost är lycka! Finns det något mysigare än att sitta med en bok i skenet av levande ljus i morgonrocken samtidigt som man smuttar i sig morgonkaffet? Det är en riktigt bra start på dagen tycker jag och skickar ut måbra känslor i hela kroppen.
Nu ska jag smita ut på en morgonpromenad innan tjejjerna kommer hit för tentaskrivande.


Annie

Frukost är den bästa stunden på dagen, försöker alltid lyxa till det då och bara njuta av lugnet så man får energi för dagen :)



sv: Tack snälla, vad glad jag blir!



PUBLICERAT: 2011-10-02, 19:32:15 | URL: http://liveitloveit.shapemeup.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: