SKRIVET: 2011-10-07, kl 08:41:24 | PUBLICERAT I: må bra

Myser

Sitter här och myser. Vaknade till ljudet av hur mamma dukade fram frukost i morse vid 06.15 tiden. Kom ut och såg ett bord överbelamrat med juicer, pålägg, brödsorter och kaffe. Drömmen för en fattig student! Efter mysfrukosten tog jag en morgonpromenad med hunden och följde lillasyster till bussen. Det är riktigt höstväder här och blåser som tusan. Ska trotsa vädergudarna om ett tag och ta med mig vovven ut igen, fast denna gången på en riktig långtur. Men innan jag går in i min mys bubbla  måste jag få undan lite plugg har tre kapitel om relationship management som inte kommer läsa sig själva!
(har med kameran och ska plocka fram den snart men så länge bjussar jag på en bild från i sommras med mig och mamman :) )



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: