SKRIVET: 2011-10-31, kl 09:51:10 | PUBLICERAT I: må bra

Tid med mig själv

Hade en klockren eftermiddag/kväll igår där jag passade på att köra ett ordentligt hemmaspa med bad, ansiktsmask, pedikyr, manikyr och peeling. Efter detta drog jag på mig mjuka snälla kläder och trampade ned till gymmet för ett yogapass. Älskar känslan av att bli alldeles mjuk i kroppen och avslappningen i slutet av passet är guld värd. När passet var slut följde Lisa och Mia med mig hem så bullade vi upp med ingefärste (sjukt bra i förkylningstider!) och morotskaka. Till detta kikade vi på Tim Burtons Alice i underlandet. På hela taget hade jag den perfekta söndagen. Är ganska dålig i vanliga fall på att bara stanna upp och ta det lite jäkla lugnt. Men igår satte jag stopp för alla måsten jag tror mig ha och bara gjorde sånt som är gött för själen. Känner att kroppen tackar mig för det idag. Nu är jag redo att ta tag i PMet inför seminariet på onsdag och opponera som aldrig förr!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: