SKRIVET: 2011-12-03, kl 15:48:10 | PUBLICERAT I: må bra

Julklapp till mig själv

Vintern har en mördande effekt på mitt hår. I vanliga fall är jag bortskämd med att ha ett ganska glansigt och mjukt svall men när kylan kommer krypande brukar håret skrika stopp och lägg till lite stress på det så blir resultatet något som kan liknas vid ett påskris. Eftersom mitt hår har ganska tunna fina hårstrån som gärna lägger sig ganska platt brukar håroljor och leavin balsam ge mig i bästa fall ett spikrakt hår och i värsta en känsla av att ha stoppat huvudet i ett smörpaket. Men så fick jag för mig att pröva Kerastase hårolja  elixir ultime. Jag älskar Kerastase produkter i vanliga fall men den här håroljan slog alla rekord! Håret blev mjukt och glansigt samtidigt som det även fick mer volym i sig. Så tänkte jag skulle tipsa om denna ljuvliga produkt här ifall det är fler än jag som lider av "påskris syndrom" i vintertider.  

(Bildkälla: Elle) 


Karin

Åh men tack, vad roligt att höra!! :D



Det där borde jag ta och testa också då! Har samma problem som dig! :)



PUBLICERAT: 2011-12-03, 17:42:48 | URL: http://healthylicious.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: