SKRIVET: 2011-04-08, kl 10:54:48 | PUBLICERAT I:

Ge mig sommar och fräknar


Åh vad jag längtar efter att känna som jag gjorde på den här bilden.
Att ha solen i som värmer ryggen, inte ha en tanke i världen på vad man borde göra. Fullt av fina vänner omkring en som är lika sommarförälskade dom. Och att bara vara.
Nu tycker jag att det sista av snön allt kan ta och försvinna så vi kan slita fram grillarna, kasta jackorna och dra på oss bikinin samtidigt som en mjukglass slukas i bara farten.
Jag vill ha sommar, sol, ballasjön, lejontrappan och glass.
Jag vill bränna mig om näsan så den lyser ilsket röd, sitta på en uteservering på Avenyn med ett glas vin och dansa fram på Grebbestadsbryggor. Äta räkor på en klippa vid havet samtidigt som solen går ned över havet och känna doften av sommarregn. 
Snön kan gå och dra något gammalt över sig! 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: