SKRIVET: 2011-09-12, kl 16:49:53 | PUBLICERAT I: må bra

vardags lyx för mig

Har precis slängt i mig lite naturell yoghurt med nötter, ciwi och lite havregryn och ska nu springa iväg på ett skivstång pass. Eftersom jag var sjuk i början av förra veckan tog jag en rejäl träningspaus för att låta kroppen läka ihop sig ordentligt och ge immunförsvaret en chans att ostört bryta ned min otäcka förkylning. Men idag ska jag sätta fart igen. Att träna är något av det bästa jag vet. Det är vardagslyx i den bästa formen och ger både edorfinkickar, ork och bättre sömn. Så idag vill jag slå ett slag för att bli riktigt jäkla äckel peckel svettig frivilligt utan feberfrossa.

Mellanmål är också lyx!


Lisa

Good said! Träning är något riktigt fint att ge till dig själv och mellanmål också för den delen ;)



PUBLICERAT: 2011-09-12, 19:59:39 | URL: http://lisagrelssonwiik.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: