SKRIVET: 2011-09-24, kl 11:53:36 | PUBLICERAT I: må bra

Fredags mys utan dess like

Hade en superbra fredag igår. Hann med allt och lite till samtidigt som jag hade fruktansvärt roligt.
På förmiddagen passade jag på att plugga lite och köra ett spinning pass.

På eftermiddagen väntade Birsta med tjejjerna. Fick äntligen köpt mig en mys skjorta. Har velat ha en hur länge som helst men har inte hittat någon jag riktigt gillat. Men så helt plötsligt bara hängde den där inne på Bik Bok och väntade på att jag skulle ge den ett hem. 
   
Lite av grejjorna jag fick med mig hem efter birsta turen.

 
På kvällen sedan passade jag och sambon på att ha en riktig myskväll. Vi lagade ihop en supersmarrig fisksoppa Lisa tipsade mig om och till den åt vi hembakat bröd.

Den sinnessjukt goda soppan, det var en dyr historia men så värt det! Receptet hittar ni här.
Hade en riktigt bra fredag som var precis vad jag behövde!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: