SKRIVET: 2011-10-04, kl 22:38:45 | PUBLICERAT I: må bra

Det perfekta passet

Ni vet när man känner sig riktigt trött och grinig. Allt man vill är att krypa ned i ett mörkt hörn av soffan och gömma sig. Det sista som känns lockande under sådana stunder är gymmet. Trots mitt griniga humör tog jag mig idag ned till gymmet för ett grymt svettigt spinningpass. Jag hann inte mer än upp på cykeln förrän allt klaffade. Allt som varit negativt blev positivt och trots den tunga "backlåten" mitt i passet kändes det bara skönt när mjölksyran brände i låren och svetten lackade. När sista låten var klar stod jag förvånad kvar på cykeln och kände att jäklar i havet vad skönt det här var. Det visade sig  att det jag kände för minst var det jag behövde mest. Jag upplevde det perfekta träningspasset!

(weheartit)
Efter passet kilade jag över till Louise för att kika på Desperat Housewife premiären med henne och Jennie. Super mysigt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: