SKRIVET: 2011-10-02, kl 17:51:47 | PUBLICERAT I: må bra

Avslutar veckan med att fylla på med energi

Sitter här och myser. Känner mig riktigt proppmätt efter att min dalmas bjöd mig på en äkta svensk klassiker till middag: mjölkstuvade makaroner med hemgjorda pannbiffar, till det knaprade jag lite morötter. Är inne i en sån jäkla morotfas nu att jag knaprar på dom mest hela tiden. 

Nu ska jag i vart fall sätta höger fot framför vänster och kila på yoga med Mia. Ska bli sånt skönt avslut på helgen att få strecka ut rejält och mjuka upp alla stela leder. Har haft en vecka där jag bara kört lite lättare träningspass eftersom jag veckan innan var lite små krasslig. Ganska smart att inte utmana ödet. Men å andra sidan har sambon fått leva men en ganska överaktiv och speedad version av mig eftersom jag inte fått utlopp för all min energi. Tur att han har lite bättre tålamod än jag. Men från och med imorgon är det full rulle som gäller igen. Ska bli så skönt!

Ungefär såhär (minus glajorna, shortsen och brännan) har jag hoppat omkring i veckan, oftast sjungandes falskt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: