SKRIVET: 2011-09-27, kl 07:22:05 | PUBLICERAT I: studentliv

Gruning, Weick och gänget

Sitter här och myser med mitt morgonkaffe. Har precis slängt i mig lite äpplegröt till frukost samtidigt som jag läste i kurslitteraturen om Gruning och gänget. Utanför håller solen på att gå upp och jag laddar inför en morgonpromenad. Vid tio ska jag över till Viktoria för att jobba vidare med tenta nummer två. Blir mycket skola nu. Men så är det i tenta tider. Men snart kommer det lite roligare inlägg. Det lovar jag.
 
Bild från i lördags som spenderades i sällskap med Wieck på soffan. Efter att ha suttit på samma sätt större delen av dagen och läst gäller det att vara lite innovativ när det kommer till hur man ska sitta och plugga. Sambon som är smygfotografen tyckte jag såg ganska speciell ut...


ingrid malmbom

Alla sätt är bra utom de dåliga, vet du väll. Stå på huvudet om det hjälper


anneli

jag diggar ditt sätt att sitta. tror man blir mycket klokare så. ska börja läsa så jag med!

brukar sitta liknande, fast på golvet med fötterna i soffan.

hoppas allt är fint med dig. kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: