SKRIVET: 2011-10-19, kl 22:36:37 | PUBLICERAT I: studentliv

Den underbara känslan av att vara färdig!

Jag är klar, färdig, finito!
Tentan är ihop plitad och det som saknas nu är korrläsning och lite tillsnyggning av formatet.
Det bästa av allt? Jag är faktiskt nöjd.
Brukar inte vara nöjd med tentor oavsett hur många timmar med blod, svett och tårar jag lagt ned.
Men nu känns det faktiskt ganska okej. Hum...Lite skum känsla....
Förhoppningsvis har jag fixat ihop ett godkänt av den i alla fall.
Peppar peppar.....Ska inte ropa hej förrän jag är över bäcken och allt sånt där.
Tänkte jag skulle dela med mig av min krigszon:

Nu ska jag krypa ned under täcket med senaste numret av topp hälsa, bästa belöningen!


Anonym

Bra jobbat låt oss hoppas på det bästa, kram kram


Lisa

Haha, sådär ser det ut på vårt köksbord jämt nuförtiden. PLUGG!



PUBLICERAT: 2011-10-20, 14:31:05 | URL: http://lisagrelssonwiik.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: