SKRIVET: 2011-05-02, kl 22:07:13 | PUBLICERAT I:

Tummen upp!



Tummen upp för gymmet idag! Var sjukt skönt att röra på sig igen.
Älskar den där timmen när svetten rinner, flåset flämtar och musklerna bränner!
Stunden då mjölksyran blir så intensiv att allt man kan tänka är nu läggar jag mig ned och dör här, den är bäst. För det är då det går att pusha sig själv ytterligare och sparka ännu lite högre med benen samtidigt som man jobbar sig upp till ett leende för det är så förbaskat skönt att vara riktigt jäkla trött.
Idag blev det ett pulspass för min del. Dels för att jag kände att min kondition behövde en spark i rumpan men också för att det passet på måndagar är bland de roligaste jag vet. Måndagar är bästa träningsdagen, antingen kör jag pulspasset eller skivstång. Båda passen har otroligt duktiga ledare som är så fulla med energi att man tar sig en funderare på om de inte skulle kunna klara av att konkurrera ut kärnkraftverken på egenhand.
Idag gör jag tummen upp för träning!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: