SKRIVET: 2011-05-23, kl 17:43:09 | PUBLICERAT I:

sångerna kom från andra länder

Alltså ja den här dagen.
Mitt humör är verkligen på topp och solen har till och med kikat fram mellan molnen.
Jag lagade världens godaste kyckling sallad till middag (soltorkade tomater och bladspenat måste vara guds gåva till mänskligheten, även om Nils brukar påstå att det är han som är det (men jag menar jag är ju inte den som vill krossa folks drömmar i onödan så det kan han ju få tro )). Annars bär det snart av till Friskis för ett litet skivstång intervallpass. Efter nästan en hel vilovecka längtar jag ihjäl mig efter lite träningsvärk. Det ska vara sann smärta att gå i trappor dagen efter man rört på sig i fall någon frågar mig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: