SKRIVET: 2011-05-23, kl 09:08:57 | PUBLICERAT I:

Kan inte tänka, jag står bara här och ler

Nyvaken sitter jag här och blinkar förvirrat iklädd min gamla Hellsongs t-shirt som inhandlades på festivaldebuten 2007.
Tjejen som i vanliga fall flyger ur sängen som att jag bara låg där och väntade på att kliva upp har idag mött sin överman i form av 60-års kalas, städning efter kalas, tågresor och Communicare. Eftersom allt har varit så förbannat roligt välkomnar jag tröttheten och ler i den. Idag är det tillbaka till verkligheten för en kortare tid men snart eller rättare sagt redan den tredje juni bär det av på roligheter igen. En vecka med räkor, sol och havet som glittrar nedanför pappas balkong. Efter det stundar lillebrors student, Födelsedags firande i London, ytterligare en tripp till Falun och dessutom väntar ett somrigt Göteborg fullt av fina typer på mig.
Ja just nu älskar jag mitt liv så rejält att det krampar i smilgropen!

Bilden är gammal som gatan och jag var en 16 årig liten plutt som inom en vecka skulle ge mig av på språkresa pirret i magen inför den sommaren är samma sköna känsla av förväntan som jag känner nu.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: