SKRIVET: 2011-05-15, kl 12:30:09 | PUBLICERAT I:

En liten kärleksförklaring

Jag är kär, beroende och alldeles överlycklig!
I vintras hade jag, plattången och hårfönen ett ganska destruktivt förhållande till varandra.
Något som slutade i att min frisör när jag klippte mig innan jul sa till mig på skarpen och hotade med diverse håravfall och andra skräck exempel. Inte bra tänkte jag och har sedan dess varit lite av en hår snobb. Har valt att inhandla lite dyrare produkter och dragit ned på färgning, plattning, föning och tvättning. Som tack har min hårkvalité kommit tillbaka och min frisör utförde nu senast en liten segerdans när hon klippte mig. Dock hade jag inte hittat en inpackning som kändes riktigt bra. Fram tills i förra veckan då jag prövade den nedan. Den är helt underbar! Håret blir mjukt som silke och jag kan inte sluta pilla i det! Dessutom har den en riktigt dryg konsistens vilket gör att den räcker superlänge!
Så har du inte prövat den, gör det! (Tror den även finns för brunetter)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: