SKRIVET: 2011-05-08, kl 12:17:04 | PUBLICERAT I:

Återuppstigen, precis som Jesus fast med mindre skägg!

Idag har jag slagit nytt rekord! Sov till 10.08 i morse inte till 06.08 eller 05.08 eller 07.08! Jag kunde faktiskt sova ända till 10 idag. Visst att 10 kanske inte låter så länge men för mig är det som att ha lyckats sova bort en halv dag. Jag är maniskt morgonpigg i vanliga fall till min omgivnings stora förskräckelse. Denna våren har jag av någon aledning varit extra morgonpigg och vaknat vid fem halv 6 tiden av mig själv. Kanske beror det på att det har varit mycket med skola, extra jobb och privatlivet denna våren. Men idag kunde jag alltså sova, även om jag vid tio höll på att få en infarkt för jag trodde det var måndag. Men det var det ju alltså inte! Har en känsla av att söndagen kommer bli helt klockren eftersom jag var smart nog att faktiskt lyssna på kroppen igår när den skrek "nej ligg på soffan hela dagen och vila dina franska " istället för att ge mig ut och kriga i lördagsnattens party djungel. Tråkigt att man missade vad som verkade vara en toppenkväll men samtidigt tror jag det är superviktigt att lyssna när kroppen säger stopp. Hittils har jag hunnit äta en kanon god frukost, läsa lite och nu funderar jag på att bege mig ut i solen för en liten promenad.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: