SKRIVET: 2011-03-10, kl 19:25:32 | PUBLICERAT I:

Hemtentan och jag

Jag skriver och skriver lite till på min lillahemtenta. Är i vart fall på sista frågan nu så tänkte försöka hinna klart till klockan nio så jag efter det kan ta tag i typografi tentan jag har imorgon också. Annars är huvudet fullt av att jag ska börja ringa sponsor samtal och måste maila jobbet på one motion för att kolla vad det blev för tider under mars april. Vill också planera sommaren lite lätt eftersom att jag har på känn att de snart ringer om mitt schema på björkelid. Håhå jaja! Det är väldigt mycket nu. Men samtidigt är det ganska kul, så länge jag kommer ihåg att andas ibland. Det ska bli otroligt skönt med helg och vila. Planen är att hinna träna lite, sova mycket och träffa alla fina som jag inte hinner träffa nu när det händer saker hela tiden. Jag behöver helt enkelt en helg med mycket skratt och laddning av mina batterier. 

På tal om det så ringde jag filuren Lisa nere i lund idag, så himla go är hon och får mig att släppa allt vad tenta ångest heter. Fler sådana människor åt folket tack! 

 
Min Lundabo och jag :D


lisa den store

HAHA du hade tur som ringde vid ett så skrattframkallande tillfälle :D hehe. Saknar dig min vän!



PUBLICERAT: 2011-03-10, 23:12:47 | URL: http://ohlily.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: