SKRIVET: 2011-01-07, kl 12:38:30 | PUBLICERAT I:

Shut down and closed

Fredag är det idag och jag sitter för en gångs skull inte i skolan och skriver uppsats. Nej idag är hjärnan avstängd och upptagen med viktigare saker. Jag nämligen ledig! Åh vad jag älskar det ordet...Ledig. Det frambringar så många härliga associationer som sovmorgon, brakfrukost, myskvällar och partynätter!

Snart ska jag bege mig till Ica och inhandla ostar och kex och sedan styr jag kosan mot systemet för att hitta något drickbart! Ikväll ska jag och sambon bara ta det lugnt och kolla på Walking dead. Zombies är nog egentligen något av det äckligaste jag vet. Men om jag sitter nära någon jag tycker om en mörk vinterkväll så kan det faktiskt vara ganska mysigt att bli lite vettskrämd!

 


Saga

Zombies är ju det bästa som finns! Hoppas att ni får det mysigt never the less' :)



PUBLICERAT: 2011-01-07, 12:53:50 | URL: http://sagagronqvist.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: