SKRIVET: 2011-01-11, kl 18:31:15 | PUBLICERAT I:

Pick a star on the dark horizon and follow the light

Egentligen hade jag tänkt skriva ett inlägg om alla dessa nedrans energitjuvar som finns där ute. Ni vet de där människorna som bara får en att känna sig liten och som suger energin och livslusten ur en som om man vore en cola på MC donalds. Men sedan slog det mig att det är ju så mycket roligare att både läsa om och för mig att skriva om människor som det bara sprutar energi ur, som inspirerar och som helt enkelt får oss att brista ut i gapskratt. Därför tänkte jag tillägna detta inlägget till en viss tjej som funnits där och låtit mig finnas där för henne när det blåser.
Jag har nämligen turen att ha en helt fantastisk människa i min omgivning som får mig att skratta och må bra. En person som inte är rädd för att gräva lite djupare under ytan för att se om det där " ja jag mår bara fint" verkligen stämmer. Hon vet när jag behöver någon att prata med och när jag bara behöver någn som lyssnar. Men framförallt så är hon världens gulligaste människa och en ren energibank! Om ni som känner mig väl inte redan har räknat ut det så skriver jag såklart om min fina Maria!


Lisa

Jätte härligt och fint inlägg! Mer inspiration och glädje till folket!!



PUBLICERAT: 2011-01-11, 18:33:33 | URL: http://nostalgiberusad.blogg.se/
lisa den store

hade det funnits en gillaknapp så hade jag gillat :)



PUBLICERAT: 2011-01-11, 22:03:37 | URL: http://ohlily.blogg.se/
maria

åh fina tjejen<3 kärlek på oss :D



PUBLICERAT: 2011-01-12, 14:12:44 | URL: http://jennyfear.tumblr.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: