SKRIVET: 2011-01-02, kl 10:15:58 | PUBLICERAT I:

After a hurricane comes a rainbow

2011 är inne på andra dagen och jag känner en förväntansfull pirrig känsla i hela kroppen. 
Jag har alltid haft en förmåga att övertänka allt jag gör, från hur jag skalar en apelsin till hur jag ska runda av en uppsats. Att ha struktur och ordning har varit viktigt och allt som skall göras har minitiuöst skrivits upp i almenackan. Men 2010 var året då almenackan inte blev fullt lika viktig längre och jag slutade med att övertänka allt. Det var året som startades barfota på en strand i Thailand, året jag bytte stad och blev sambo men min pojkvän, året jag föll pladask för att läsa kommunikation, året jag för första gången på länge tog mig till gymmet och blev kvar där. Framförallt var det året då jag slutade känna mig vilsen och bortkommen. 
2011 firades in i jeans och rejäla skor ståeendes på en båt i centrala göteborg. Jag har massor av spännande saker som väntar detta året och jag möter det med båda fötterna på jorden.

  


socionomanna

fin du är ellinor! du är grym, fortsätt vara det :] <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: