SKRIVET: 2011-02-03, kl 19:20:41 | PUBLICERAT I:

Jag sällar mig till hjältarna som gör och inte tycker

Sitter här hemma och myser till Winnerbäcks fina röst.
Winnerbäck funkar alltid, oavsett hur trött jag än är, hur grinnig jag än är eller hur glad jag än är.
Han har låtar för allt, om allt.
Winnerbäck eller snarare Winnerbäcks musik har varit med i det mesta spännande som har hänt mig de sista 5 åren. Låtarna är fulla av minnen, både ljusa och mörka. Men en sak de har gemensamt är att jag blir alltid lika tossig när jag hör dem. Winnerbäck är och förblir min musikhjälte som klarar av det där med att sätta ord på händelser och känslor som det egentligen inte finns några bra ord för.
Till den musiken hittar jag alltid hem.


Madde

Jag kan bara hålla med. Han är fantastisk. :D



PUBLICERAT: 2011-02-03, 20:24:50 | URL: http://madlon.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: