SKRIVET: 2011-02-25, kl 11:58:10 | PUBLICERAT I:

Full rulle!

Oj,oj vad jag har försummat dig min lilla blogg! Men det har helt enkelt hänt så mycket att när jag väl haft en minut över så har jag passat på att sova en stund eller bara dö på soffan.

Trycksakerna redovisades i förra veckan och det gick bara fint. Nu i måndags satte Communicare kursen igång vilket betyder att jag kommer gå för full rulle fram tills i maj. Communicare är en kommunikations konferens som hålls varje år i Sundsvall som vi Info-Pr elever är med och gör till verklighet. Fick idag redapå att jag kommer vara med i säljgruppen som ansvarar för att få in sponsorer till eventet. Lite läskigt att det handlar om riktiga pengar men samtidigt kul med tanke på att vi nu gör något riktigt med all kunskap. 

I veckan var jag även nere i Göteborg på utbildning med One motion för demosarna vi ska hålla för Haägen Dazs. Det blev en super inspirerande dag och det kändes jätteroligt att få se hur det är att jobba med varumärken och event på riktigt.

One motion var supergulliga med och fixade så att jag fick åka ned en dag innan utbildningen och hem dagen efter vilket bettyde att jag hann träffa mamma och de andra galningarna där nere!

Så bli inte oroliga ifall jag är lite kass på att blogga ett tag nu. Jag har helt enkelt bara väldigt många projekt på gång samtidigt som jag har superkul! Men jag ska försöka bättra mig, det är trots allt roligare att läsa om när det händer saker än när det inte gör det! 
  



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: