SKRIVET: 2011-09-13, kl 19:06:56 | PUBLICERAT I: må bra

Långpromenad och pasta med paprika och halloumi

Jag och Lisa skulle ta en liten promenad innan i regnet. Det hela slutade med att vi tog en runda på ca: en och en halvtimme. Ibland är det bara så skönt att gå, när man dessutom har lyxen att ha med sig någon man tycker om blir det ännu roligare. Tillsammans går det att glömma regnet som öser ned och fokusera på att ha roligt istället. När jag kom hem var jag lagom svulten och belönade mig med att laga ihop en riktigt god röra av halloumi och grillade paprikor som serverades tillsammans med fullkornspasta och sallad. Rätten fick högsta betyg av både mig och sambon och kommer bli ett ståeende inslag här hemma.

 
Lite bilder från promenaden


Lisa

Woho! Vi slår ett slag för promenader i regnet. Always.



PUBLICERAT: 2011-09-13, 19:37:09 | URL: http://lisagrelssonwiik.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: