SKRIVET: 2011-11-13, kl 20:25:46 | PUBLICERAT I: små funderingar & vardags filosofi

Det var det för denna gången


Jag tänkte bara meddela att detta troligen blir sista inlägget på denna bloggen för ett tag.
Som livet ser ut just nu med kandidatuppsats, tentaplugg, praktikplats sökande och en massa annat i rullning har jag inte tiden eller orken för att bloggandet ska bli bra. Så innan bloggen förvandlas till min gnällvägg mot verkligheten lägger jag ned.
Den kommer säkert återuppstå på nytt när jag känner att jag har något i skrivväg att bidra med som inte bara handlar om hur satans mycket min kurslitteratur väger eller hur spännande det kan vara med pressens frigörelse från partier.
Tills dess: ha det gött!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: