SKRIVET: 2011-01-03, kl 08:55:44 | PUBLICERAT I:

You haven't seen a tree until you've seen its shadow from the sky



Det är tidig måndag morgon, eller egentligen är det inte jättetidigt, men jag är i alla fall uppe för att packa ihop alla mina saker och göra mig färdig för min flygtur hem till Norr.
Det har vart hur mysigt som helst att vara hemma över jul och nyår.
Förutom min fina familj så har Alex, Maria och Karin gjort det här besöket lite extra minnesvärt!
Egentligen hade jag velat packa ned er alla i min röda väska så jag kan plocka fram er när jag känner att jag saknar er lite extra mycket!
Tråkigt att åka på ett sätt fast jag lär ju komma hem och hälsa på igen. Om inte annat så ska det bli ganska skönt att komma upp till lilla staden Sundsvall och fortsätta med mitt liv. Att känna att jag är på väg någonstans och att förändringen är konstant.


(bilden är stulet gods från weheartit)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: