SKRIVET: 2011-01-02, kl 17:34:49 | PUBLICERAT I:

Home is a place you grow up wanting to leave, and grow old wanting to get back to”


(Osminkad i ett par gamla jeans och håret i en slarvig tofs, på gamla invanda vägar med hunden är så jäkla värt!)

Flydde allt vad uppsats skrivande heter för att fylla på med lite D-vitamin i solen och få en promenad med odjuret till hund. Det bästa med att vara hemma och hälsa på är att jag kan alla vägar här i sömnen och alla jag möter och hälsar på är i princip människor som funnits i min omgivning sedan jag föddes. Tror jag nu sedan jag flyttade ser den här platsen med nya ögon och istället för att gnälla över att det ligger på landet och att alla känner alla så älskar jag det. Det är som att åka på spa fast med onyttigare mat och ett mer beständigt lugn.

Dessutom har jag blivit med en ny kamera idag, såg att den Maria hade i somras fanns på rea och då kunde jag inte låta bli!


maria

fin tjej bra kamera det 'r bra n'r du 'r hemma!



PUBLICERAT: 2011-01-02, 19:35:48 | URL: http://jennyfear.tumblr.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: