SKRIVET: 2011-02-09, kl 13:51:13 | PUBLICERAT I:

klassrums filosofi

Jag sitter här i skolan och typograferar min trycksak. Känner mig helt tossig i huvudet efter att ha suttit stilla och stirrat på skärmen sedan halv 11 idag. Det ska bli riktigt skönt att komma iväg till gymmet en stund ikväll för lite rörelse innan det blir mer stillasittning i form av tentaläsning. Insåg idag när jag tittade i min fina Faktum almenacka jag fått av mamma att det är februari nu. Januari bara sprang i väg och jag hann inte rktigt med. Dock känns det att det är påväg mot ljusare tider nu och hela jag känner mig riktigt pigg och glad. Det känns som att den riktiga jag har börjat kravla sig fram ur sitt vinteride under filten i soffan och våren är full av roliga planer. Solen lyser och jag sträcker på ryggen samtidigt som jag lägger i en ny växel för att hinna klart med allt. Det här kommer bli en kalasfin vår tror jag!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: