SKRIVET: 2011-09-18, kl 15:01:55 | PUBLICERAT I: studentliv

Lördagens bravader


 

I gårkväll kom Louise som sagt över och åt middag med mig och Nils. Jag hade lagat ihop en lax och spenatpaj med soltorkade tomater och feta. Super gott blev det.

Efter middagen tog Louise och jag oss till Invito för att möta upp lite vänner som var där. Det blev en fin kväll med mycket skratt.


Karin

Kul att ses igår! Jag måsta ju så klart, som den bloggnörd jag är, kolla upp din blogg eftersom du sa att du hade en, haha!



Den där pajen lät som att den skulle passa mina smaklökar väldigt bra, inspiratiooooon!



Fin bild två fina flickor! Tack för mig, hej hej!



PUBLICERAT: 2011-09-18, 22:30:54 | URL: http://tjollavippen.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: