SKRIVET: 2011-09-17, kl 17:17:06 | PUBLICERAT I: studentliv

En såndär dag man vill spara på länge för den gör en så glad


Bilden är inte från idag, utan från när jag gick i trean på gymnasiet och var i Uganda med klassen en månad.
Dock är den totala lyckan över att få leka i vattnet då precis likadan som den jag hade idag när jag, Louise, Nils, Lisa och Fredd var på äventyrsbadet här. Vi åkte vatten rutschkanor, klättrade på klätterväggarna, bubblade och badade kallbad i nästan 4 timmar idag. Vi skrattade så vi nästan grät och fick blåmärken när vi satte fart rekord i rutschbanorna. Det har varit en riktig toppen lördag som har gett mig en rejäl dos med energi inför min C-uppsats höst. Nu ska jag strax röra ihop en pajdeg och sminka mig lite. Louise Kommer över på middag ikväll och sedan väntar en natt ute i viller vallet.


Annie

Vilken underbar bild, jag blir glad bara av att se den!



PUBLICERAT: 2011-09-19, 20:32:21 | URL: http://liveitloveit.shapemeup.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: