SKRIVET: 2011-10-26, kl 09:01:45 | PUBLICERAT I: små funderingar & vardags filosofi

Tisdagen

Godmorgon!
Sitter här med min obligatoriska kopp kaffe och laddar inför skolan. Igår hade jag och min partner in crime Lisa planeringsmöte och jag kan nu meddela att hela min höst är inrutad efter C-uppsatsen. Det är nästan så att toa besöken borde stå i almenackan. Eller ja så illa är det nog ändå inte. Men jag lär ha full rulle i höst kan man lugnt säga.

Efter planeringsmötet gick jag på stan med min snygga vän fru Hag. Riktigt mysigt var det. Var som gröt i huvudet när jag kom hem så tog tag i sambon och övertalade honom att kolla zombieserier med mig. Lite döingar visade sig vara precis vad som behövdes för att runda av tisdagskvällen.

Bjussar på en bild från mötet på Wayns igår



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: