SKRIVET: 2011-10-16, kl 13:17:39 | PUBLICERAT I: må bra

Kickstart!

Känner att det här med träningen har fått lida lite det sista eftersom jag haft fullt upp med skola och hemresan. I nästa vecka tänkte jag därför se till att hamna på banan igen med en rejäl kickstart så planen ser ut som följande:

Mån: 75 min skivstångintervall
Tis: 60 min spinning med medel intensitet
Ons: Yoga 60 min
Tors: Spinning skivstång 90 min
Fredag: vilodag
Lördag: gympa med medel intensitet 60 min
Söndag: yoga 60 min

Ska bli kul att komma igång ordentligt igen, även om det har varit skönt och behövligt att ta det lite lugnare ett tag. Yoga passen är nog det jag längtar till mest. Eftersom jag har fullrulle med skolan känns det bra att klämma in många sånna pass där jag ska hitta det där inre lugnet jag inte riktigt tror på att jag har. Men försöka går ju. Om inte annat behöver jag rörligheten, en skölpadda är smidigare än mig just nu. Men antar att det blir så när man sitter statiskt framför datorn långa stunder.

(weheartit) 


Lisa

Pepp pepp! :)



PUBLICERAT: 2011-10-17, 15:34:21 | URL: http://lisagrelssonwiik.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: