SKRIVET: 2011-10-14, kl 09:56:16 | PUBLICERAT I: studentliv

14 timmar av vetenskapligt tänkande önskar jag inte någon

14 timmar blev det sammanlagt på uppgiften vi slängde in idag, jag och Lisa.
13 igår och en för korr och strukturering idag.
Trots att jag igår kände att jag höll på att bli tokig på allt vad vetenskapligt tänkande heter så är jag sjukt nöjd.
Kan ärligt säga att vår uppgift blev väl genomarbetad och att vi faktiskt förstod saker som innan lika gärna kunde stått på kinesiska. Dock sätter det sina spår att tänka på det sättet 13 timmar i streck. Talförmågan, tankeförmågan och humorn går käpprätt åt skogen. Tur att jag arbetar med Lisa som fungerar på ungefär samma sätt som mig och förstår när mina meningsbyggnader blir: "Jag men du vet...ehöh, tolkande...Hartman!"
Nu ska jag dö på min soffa fram tills lunch och efter det ska jag sätta tänderna i hemtentan. Vid 16.00 får jag ledigt för denna dag och då jäklar ska jag slå världsrekord i fredagsmys. Men det är efter 16.00 det. 


Lisa

Vi är så grymma! Tur att vi ligger på samma ambitionsnivå, haha. Annars vet jag inte vart detta skulle bära iväg ;)



PUBLICERAT: 2011-10-17, 15:35:15 | URL: http://lisagrelssonwiik.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: