SKRIVET: 2011-05-29, kl 22:24:15 | PUBLICERAT I:

Till mamma


Innan klockan slår midnatt vill jag passa på att lyfta en helt fantastisk person här i bloggen.
Nämligen min fina mamma. Hoppas att hon har haft en sjujäkla bra morsdag och blivit firad som sig bör, för är det någon som förtjänar det så är det hon.
Hon finns alltid där oavsett om det gäller skratt eller att torka tårar.
Är full av visdomsord angåeende älgar i skogen och blåa skåp.
Hon är min klippa, insperationskälla och har nu när jag blivit lite vuxnare också blivit en väldigt nära vän.
Så ja mamma, jag hoppas din dag vart bra så firar vi med en dubbelnogat och snabbkaffe när jag kommer hem.
Älskar dig!


anna gid

jättefin bild på henne! :] hälsa det!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: