SKRIVET: 2011-05-31, kl 11:46:38 | PUBLICERAT I:

Tack Mia Hellqvist!

Igår fick jag en komplimang som gjorde min dag.
Var på friskis med Mia och Lisa GW för ett litet skivstång intervall pass. Hela passet kände jag att nae det här gick inte lika bra som det brukar göra, hade problem med att hålla takten och fick ingen ordning på hur mycket vikt jag skulle ta. Men envis som man är försökte jag ändå mitt bästa efter gårdagens förutsättningar.
Efter passet så tittar Mia på mig och säger: "gud vilken kondition du har människa".
Den komplimangen var bland de bästa jag har fått på länge. Att jag blev så glad berodde dels på att det var Mia är lite av min idol när det kommer till att träna, eftersom hon verkar ha så mycket jävlar annama och dessutom får allt att se så lätt ut på träningen. En annan anledning att jag blev så herrans glad är för att jag verkligen har kämpat med konditionen och även styrkan denna terminen och att då få höra ett det gett resultat känns jäkligt bra. Så ja, tack Mia för den fina komplimangen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: