SKRIVET: 2011-05-05, kl 09:54:35 | PUBLICERAT I:

Galenpanna

Håret står åt alla håll, har en träningsvärk ovanför höfterna av alla ställen som skriker att jag ser ut som en hjulbent ko när jag går och min hy har av någon anledning beslutat sig för att utbryta i tredjevärldskriget.
På detta har jag varit alldeles för lat för att äns tänka tanken hej dags att göra något åt mina buskiga ögonbryn eller kanske hiva på en gnutta smink! Nej idag hyllar jag min naturliga skönhet när den är som bäst och ställer in mig på att göra något så ljuvligt som att ta ett pass foto! Äntligen ska den avskalade sanningen som ska få tullvakterna att blekna av förskräkelse under framtida resor komma till sin rätt! Denna dagen ett liv som farbror Melker skulle säga!


anneli

haha tror det blir skitbra, tullvakter behöver lite uppfriskande underhållning då&då kan jag tänka mig :) (du kommer säkert klå dem döda med ditt supersmile annars)



PUBLICERAT: 2011-05-05, 16:42:07 | URL: http://makaroner.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: