SKRIVET: 2011-05-13, kl 14:30:59 | PUBLICERAT I:

frosseri

På senaste tiden har jag haft två rejäla cravings. Avokado och spenat kallas de. Förr var jag van vid enorma sug efter choklad och glass men sedan jag utan nåd skar ned på allt vad chips, godis och bullar hette i tre veckor är det sådana här cravings som gäller. Nu käkar jag såklart en bulle om jag verkligen känner för det men det smakar helt enkelt inte lika gott längre. Konstigt. Men idag körde jag ett rejält fredags frosseri bestående av spenatlasange och avokado röra. Sann fredags lycka kallar jag det!
En annan lycka såhär en fredag är att jag och Lisa bokat våra biljetter till Göteborg i sommar. Tack vare våra värdebevis lyckades vi fixa förstaklass biljetter hela vägen vilket betyder: Gratis uppkoppling, gratis frukt, gratis kaffe och kvälls(skräp)tidningar! LYCKA!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: