SKRIVET: 2011-05-16, kl 07:51:11 | PUBLICERAT I:

26 timmar tågåkande

Jag har alltid varit en tåg och buss åkare.
Av någon anledning som jag själv inte begriper mig på lär jag alltid känna folk som bor på andra sidan landet och miljövän (och plånboksvän) som jag är så är det alltså tåg som gäller.
Slutet av maj och större delen av juni kommer spenderas på tåg av alla de slag.
På lördag bär det av ned till Falun för att fira 60års kalas.
Den tredje juni blir det tåg från Sundsvall till Götet.
Den fjärde juni blir det återigen att tuffa fram, fast upp till Grebbestad denna gången.
Den 11 e juni blir det tåg eller buss från London till Pool.
Den 18 juni blir det tåg från Göteborg till Falun.

Sammanlagt kommer jag spendera 26 timmar på ett tåg eller en buss under denna perioden.
Tur att jag är ganska lättroad.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: