SKRIVET: 2011-03-28, kl 15:02:06 | PUBLICERAT I:

Lite som Stig Helmer

Igår satt jag och kollade runt på lite olika bloggar och såg att PT fia har en utmaning där man ska klara sig utan socker i fem dagar. Det fick mig att tänka till om att jag nu det sista verkligen inte har varit så snäll mot min kropp.
Sena nätter, massor av kakor och chips och på tok för mycket alkohol sätter sina spår. Dessutom har jag inte känt mig så motiverad på gymmet det sista heller vilket nog har att göra med att jag stressat över skolan.
Men denna veckan blir det till att shocka kroppen med att komma igång med träningen igen, ta promenader och att minska rejält på socker intaget. I äkta Stig Helmer anda ska jag försöka mig på en liten hälsoresa denna veckan! 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: