SKRIVET: 2011-03-24, kl 08:41:56 | PUBLICERAT I:

Intervjuer och dåliga polis serier

Spännande dag idag eller ja egentligen inte men jag har bestämt mig för att den ska bli spännande och då borde den bli det. Annars tycker jag allt att det är lite dålig stil.

Idag ska jag nämligen göra min intervju med Annika som är informatör hos polisen här i Sundsvall. När vi fick uppgiften om att intervjua någon inom vår brasch i förra veckan reagerade jag med tankarna: suck, stön och orkar inte en uppgift till. Sedan kom jag på att: Hallå idiot skärpning! Det är ju faktiskt en riktigt rolig uppgift!

Sedan kom jag till problemet med vem jag skulle intervjua... Men efter att inte kommit på något alls så började jag fundera över när Criminal Minds (älsklings serien nummer ett) har premiär. Och så kom jag att tänka på hur synd det är att karaktären A.J inte är med längre, ni vet hon informatören i gänget som löser brott och släpper pressmeddelanden på löpande band. Det var i den stunden jag såg ljuset och kom på att polisens informatör är ju perfekt att intervjua!  

  



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: