SKRIVET: 2011-03-07, kl 15:47:31 | PUBLICERAT I:

Det finns en guldkant med allt!

Åh solen har återuppstått igen, det är barmark på de trafikerade vägarna, ikväll lyckades jag boka mig en cykel på det roliga spinnpasset som alltid är fullt, vi ska äta världens godaste middag, Nils är söt, mitt hår hatar mig inte idag och allt är helt enkelt bara jättebra!
Att försöka se de där småsakerna i vardagen som gör en glad är superviktigt tror jag, tänk om det skulle krävas ett mirakel för att det skulle börja rycka i läpparna varje gång. Fy sjutton. Bara därför bjuder jag på en bild från i lördags på mig och två fina tjejjor som gör mig glad!


lisa den store

åh, så fint du fått det här på bloggen!! :)



PUBLICERAT: 2011-03-07, 21:42:26 | URL: http://ohlily.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: