SKRIVET: 2011-06-23, kl 09:05:18 | PUBLICERAT I:

Se till att alltid packa lätt, som om du inte redan sett vad du har sett

Oj vad jag har missunat min lilla blogg. Men antar att det blir så när man lever i en resväska. Sedan jag for från Sundsvall den fjärde juni har jag som max sovit 4 nätter i samma stad eller säng. Inte för att det gör mig något, trivs bäst när det händer saker och under dessa resväske veckor har jag hunnit med: lillebrors student, grebbestad, London, Fikor i Göteborg och mysiga dagar i Falun med älsklingen.
Nu tror jag att det kanske blir lite mer stabilitet när det kommer till sovplats för mig ett tag framöver. Börjar jobba idag så från och med det blir Bollebygd stället jag vaknar och somnar på. Fast å andra sidan är jag lite små sugen på midsommar i Grebbestad, jaja jag får se vart jag hamnar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: