SKRIVET: 2011-01-12, kl 13:24:54 | PUBLICERAT I:

Renoveringsprojekt

Jag känner att jag har blivit ett riktigt renoveringsprojekt nu i sluttampen av rapprten. Så mycket energi har gått åt till att fokusera på den att när jag kommer hem så vill jag bara krypa upp i ett hörn av soffan med en filt upp till öronen och stirra på något hjärndött på TV'n. De sista dagarna när jag kommer hem från gymmet så har jag inte ens orkat koka en ordentlig kopp te utan har nöjt mig med en flaska vatten. Men imorgon klockan 12 så är äntligen exeminationen avklarad och jag ska ta tag i mig själv igen och njuta av att vara ordentligt ledig.
Tänkte tjuvstarta ikväll med att stanna kvar efter Corepasset på friskis och sitta riktigt länge i bastun ordentligt hårinpackad, fixa naglarna och tjuva lite av Nils goda te han fick i julklapp. Sedan till helgen väntar bio och eventuellt en tjejmiddag. Så nog ska jag kunna bli människa igen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: