SKRIVET: 2011-01-20, kl 12:09:33 | PUBLICERAT I:

I väntan på att luften ska smaka jordgubbspaj en solig dag i maj

Ska snart rulla iväg mot skolan för en eftermiddag full av typografi och redigering. Rulla är ordet speciellt eftersom jag känner mig som en liten boll efter att ha tryckt i mig jätteportionen av makrill och pasta.
Idag lyser faktiskt solen på Sundsvall vilket ger mig hopp om att det väntar en vår inte allt för långt borta. Mitt huvud är fullt av planer på Englands resor, cykelturer, grillkvällar och bara ben. Så egentligen är nog det mesta riktigt bra nu! I väntan på att snön ska ge sig av och solen ska komma fram och värma våra frusna tår så bjuder jag på min absoluta favorit sommar bild i alla kategorier. Den är tagen sommaren 08 av en viss fröken Ekblad och jag tror rent av att det är skolavslutnings dagen och början på en av de bästa somrar jag har vart med om!


Madde

Åh, vad jag längtar till våren och ännu mer till sommaren! Så mysigt!



Och här får du min bloggadress samtidigt om du inte sett den länkad på Lisas blogg. ;)



Kram på dig!



PUBLICERAT: 2011-01-20, 13:51:58 | URL: http://madlon.blogg.se/
Maria

Haha ja det var det<3 näsan :( ajaj



PUBLICERAT: 2011-01-20, 15:27:56 | URL: http://jennyfear.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: