SKRIVET: 2011-01-26, kl 15:22:51 | PUBLICERAT I:

Chipsen är för små för dippen!



Sitter i skolan framför in design och redigerar annonser med klassen. Det är ingen bra dag idag. Jag har drömt mardrömmar hela natten, håret är fult som sjutton, jag har en hemsk träningsvärk efter gymmet igår och dessutom så är det minus 100 000 ute. Min första annons blev riktigt ful med. Tjejen vars I-lands problem är stora som månen. Det är jag det. Men som Mikael sa på lunchen "Du skrattar åt eländet i alla fall".
Dessutom är ju inte allt riktigt så sämst som jag får det att låta nu. Jag vet ju om att när jag kommer hem så väntar en stor kram från finaste killen, god mat och ett bus roligt träningspass med Lisa, Ida, Mia och kanske andra Lisa också!


maria

HAHA såg rubriken nu<3 är den riktad till mig eller hahaha



PUBLICERAT: 2011-01-27, 23:09:32 | URL: http://jennyfear.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: